Friday, April 17, 2009

UMP dan AIR....

Ari dh ari ke 3 xde air.. bukak je memo pgi ni tgk2.. masalah ketiadaan air akan d tambah2.. aku pun thu la nk pikir ape lgi.. tpi ayat ni mmg keluar je kat dlm otak aq... DAMN SHIT.... hahaha3... lantak la.. yg pasti air ni benda penting dlm idup. aku pernah tak fakta manusia bleh idup seminggu tanpa air.. kalo gajah dh lame bergelimpagan mti kat UMP ni.. kalo ikut memo ckp paip pecah la terburai ler meleleh la.. aku rase benda 2 dh byk kali d betol kn, tiub basikal pun kalo bocor org terus tukar dh x main tampal2 ni.. selekeh.. kn dh ssh nk idup.. 3 ari 1st final paper akan berjln dgn jaya atau x jaya aku x thu la. yg pemes org g exam bwk toyol bwk antu raya. x kn aq nk bwk lalat. lalat x skolah bodos x pernah nk jdi seniman. wat rugi je. org ckp ump tercorot. aku pun x pasti dari segi ape tercorot 2. yg pasti dri segi air ni mmg tercorot.. dri buat umah byk2 baik wat tangki same besor dgn tasek kenyir ke.. bleh la jgk mandi2 mande. Sesak btol nafas nk bernafas... air d mana air tolonggggggggg.......................

1 comments:

Anonymous said...

yo.... hu.... saba2... kite alami masalah yang same tau... huhuhu