Thursday, April 23, 2009

Luck Or Damn

Ari dh ari ke 2 paper final sem 2 08/09. 2 carry sub dh hbs ade 1 lgi. tpi mcm hancur je aku jwb 2 paper ni.. hanye yg bleh wat skunk hanya lah berdoa n tawakal ye.. mitak2 la lulus. tolong...!!!!!!!!!!!!. aku pun x thu benda ni mcm luck or damn thing. tah ape aku merepek. tpi rase ape yg aku blaja lgi ssh dari ape yg budak major kos blaja. aduya.. to my parents i want say so sorry. knp la aku hancur kn harapan mak ayah aq. tolong la maafkn aq.. mak...........

4 comments:

Anonymous said...

saba mir... da usehe... kite doa n tawakkal jer... tanamkan sepenuh keyakinan kepada Alah,,pasti Allah akan tolong dalam apa jua urusan.... tp sebenarnye.. kite same jer... huhuhu

ojisan said...

lepak sudah, short sem ade.. hehe

-@m!R- said...

mmg ade short sem pun.. tapi bile tah thn dpn.. extand la extand...
hadoi...

Anonymous said...

insyaAllah xkut... denga cite lec mat tande paper cept.. kire short sem teros cuti neyh.. ntah aku pon xpham cmne... ntahla... x extend la... huhu