Tuesday, October 14, 2008

7 Sebab Orang Merokok...

1. Dah jemu dngan idup. Nak bunuh diri, nanti masuk neraka plak. Shhh. Bunuh diri perlahan-lahan ngan isap rokok, tadak sapa yang thu.

2. Hisap rokok baru ada ilham. Keldai tak hisap rokok, sebab tu bengap dan tarak penah jadi seniman.

3. Beli rokok bermakna aku 'ada duit lebih' dan boleh joli, almaklumla kalo 'sengkek' korang hanya mampu jadi pemerhati je.

4. Dengan merokok aku bleh bersaudara ngan Jin, sebab jin pun suka asap gak.

5. Kalo pompuan bijak masih sukakan korang walopon korang merokok, itu maknanya korang dan berjaya menguasai hidup pompuan malang tu. ( aku blom berjaya, sebab ramai awek aku tak suka ngan asap dan gigi karat aku)

6. Nak test, sejauh mana aku sihat.

7. Aku memang minat ngan aktiviti ekstrim. So ngam merokok dapat bagi peluang aku bermain ngan gas dan bahan kimia beracun!!

1 comments:

Mrs. H said...

bagus btol teori kamoo...
ehee~